I'm the best, fuck the rest

yeeeeey har precis vart ute och sprungit i lite mer en 1timma, var jätte skönt att få röra på fläsket. den här veckan så börjar mitt allvar jag ska gå ner i vikt ca:10 kilo ner till min normal vikt 40 och jag kommer få kämpa som ett as med tanke på att det blivit väldigt mycke skit mat osv på senaste tiden. fy på mig! så nu när ja kom hem med harry efter våran spring tur så gjorde jag en honungsmelon shake till mig:D mums, lite is och melon det är så jävla gott. :)  sen så har jag lagt in lite bilder fårn min kamera på datan som jag tänkte lägga upp medans jag väntar på att jossan och fia ska komma :) PUSS


från klassresan, mina underbara lärare<3



jag och bosse på klassresan



bosse och rudolf när vi 3 gick vilse i skogen på klassresan haha, jag fick skoj stipendium för de hihi



några från klassen på resan


jag och maria när vi åkte morfars bil på studenten


madde på sin skolavslutning


min andra syster matilda på hennes avslutning


jag och madde när vi var små, synd att min kamera suger:P



jag och syster igen, lite större här jag gick i 8:an :O



och sista kortet är på mina goda melonshake :) muums



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0