godmorgon! :)

bakna precis för en liten stund utav mamma, men det gjorde inget för idag ska jag och micael till bresse beach och steka, skulle åkt snart egentligen men madde och emil hade fått lite strul i knutby så det blir lite senare:)  inatt gick vi och la oss alldeles för sent klockan 3 och det är inte alls bra, min kropp dör fan om jag vänder dygnen, så dags att lägga sig liiite tidigare iaf kanske senast 2 ;) hahha, nej nu medans vi väntar så blir det ett desperate avsnitt :) hihi PUSS






                                                                                         And I swear
                                                                                        By the moon and the stars in the skies I'll be there

                                                                                        I swear like the shadow that's by your side I'll be there
                                                                                           For better or worse, 'till death do us part
                                                                                           I'll love you with every beat of my heart
                                                                                    And I swear

                                                                                        I'll give you every thing I can
                                                                                 I'll build your dreams with these two hands
                                                                                 We'll hang some memories on the walls
                                                                                  And when just the two of us are there
                                                                                   You won't have to ask if I still care
                                                                                       'Cause as the time turns the page, my love won't age at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0