du är mitt allt du är hela min värld

har inte orkat blogga på ett tag om allt som hänt, och nu har jag tråk för micaek spelar ps så då tänkte jag passa på att blogga lite ;P  i tordags vart det hamnfesten med jossan, fia och micael vi käka langos som är hur gott som helst:D  sen vann micaek nallar till mig hihi.  sen i fredags var det hem och börja fixa sig igen för vi skulle vara nere på hamnfesten redan 8 för vi skulle se emd haha så bra dom är! ;D  så madde och jag började dricka lite hemma sen vart det stress ner till hamnen så vi tog cykel så jag skjutsa henne sen väl ner smuggla jag in min sprit lite fint (A)  sen så var självklart emd försenade men det gjorde inte oss något. efter emd så gick jag, madde, pippi, jossan, fia och annika och satt oss ner och började hinka mer och snacka en massa skit, det var jätte trevligt. sen vid 12 fick vi till joar där det vart tequila och massa annat gott och en jävla massa dans! sen vid 4 skjutsade toto hem mig och pippi. :)  på lördagen mådde jag förvånads värt bra hur skönt som helst madde mådde destumindre bra hihi, kul när man själv mår bra. men iaf jag åkte hem med mami fixade mig lite och satt med mamma ute i solen, sen vart det fotboll med toto, vi kolla när älskling spela och han var lika bra som sist men resten i laget söööög. och dom är cp som bara låter micael spela 10min när han gjorde en kanon insatts förra matchen... men men vill dom torska så. matchen sluta 2-2.  sen åkte vi hem och käka sallad muums fixade det sista och sen vid 9 var vi hos fia och skulle förkröka lite för att sedan dra ner till hamnfesten. så vart det då dock inte, fia och jossan drog ner dit medans jag micael och madde stanna kvar hos morfar och drack jäger iaf jag. muuums sen vidare till joar där jag träffa stine och lillen så det vart massa skratt och kramandes :)  sen så gick kvällen bara utför kommer inte ihåg så mkt men det jag kommer ihåg behöver vi inte prata om!  dagen efter var ett helvete mådde piss osv. bläää. men nu är det måndag och jag mår bra:) idag ska jag och älskling bara vara med varann och ha det jätte mysigt:) PUSS

lite bilder från; midsommar, knutby trippen och hamnfesten :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0