det var tusen dagar sen jag brydde mig

Har nyss fixat till en skylt till HR3 den vart bäst!! annika, gornic och pippi var här nyss och vi drack kaffe och hade det trevligt! Idag har vi även vart ute på ön och fixat till skrindan vi prova ljudet osv det kommer bli gryyyymt! :D wiiie. var kallt som fan bara, blää. men det sägs att det ska bli ganska okej väder imorn iaf jag är glad bara det inte regnar :) så nu hoppas vi på att det inte börjar regna!! sen gick jag och annika på stan och fixa det sista inköpen så nu är det klart! om mindre en ett dygn så tar jag STUDENTEN! :D:D  kommer bli så jääävla galet imorn! och jag längtar sönder till det!  nej nu har jag inte tid med det här har massor att fixa tills imorn! så PUSSHEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0