äntligen!

Kvällen vart lugn idag, eller ahh nästan ;P  på dagen idag så spela jag och älskling badminton hur kul som helst synd bara att bollen eller vafan det nu heter haha gick sönder så vart inte så mycke spelande. hehe. sen iaf vart det dusch för oss var så himla varmt ute, skööönt. sen vart det lite dh och lite data medans micael spela ps :)  mot kvällen sen hämta sami oss för vi skulle till donken vi hämta även upp emil. så jag vart lika trackad som vanligt av han hahaha. men tur att jag har humor ;) och nu kom vi nyss hem typ så jag sitter och pratar med johanna på msn som även ska designa min blogg:D hon är en snäll tjej hon:) hihi. så vi får väl se hur den ser ut senare då, så om man säger såhär min blogg är under renovering;)PUSS

Kommentarer
Postat av: e.

det vart bra ju!

2009-06-30 @ 09:36:35
URL: http://lernberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag är nöjd ;D

2009-06-30 @ 12:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0