you rock my world baby

Dagarna rullar på som vanligt, inget speciellt händer eftersom vädret suger totalt!  Har kommit långt på DH men nu så är säsong 5-6 så seg att ladda ner så jag har börjat om på OTH den är grymt lika bra!! :D  så man är ju nörd till max nu hahaha.  Ska kolla ett OTH avsnitt snart hade jag tänkt sedan ska jag ner och spela skiten ur kokko och älskling på poker haha, man är ju så gryym ;)  sen imorn ska jag sykla till bresse och micael springa lite träning är aldrig fel :)  sen på kvällen blir det att röka lite vattenpipa och dricka lite med kokko och älskling kanske blir det några fler :) nej nu ska jag kolla OTH :)   PUSS


Tänkte även ladda upp lite bilder jag gjort om när jag haft tråkigt ;D






Kommentarer
Postat av: Maaaaaddeeeee

Japp, jag bangar aldrig på öl ;)

Fast först ska vi på hudvårsgrejs :)

2009-07-07 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0