until the end of time

har inte orkat skriva på länge, men iaf har haft väldigt fullt upp på olika sett, antingen joar med älskling osv med badning i polen med kläderna på, sjuuukt kul kväll i fredags, eller bara mycke OTH med babe. har även blivit lite jobb, jobbade långpass i lördags  13.30-03.00 men pengar är bra! ;D  sen blivit lite shopping till älsklings rum. igår den 27/7 var det älsklings och min dag så nu har vi vart tsm i heela 6månader :) så jag fick frukost på sängen och röda rosor. söötnos! ♥  micael är verkligen världens bästa och jag älskar han mest. vi har det underbart ihop och det känns verkligen att det alltid kommer vara vi. JAG ÄLSKAR DIG! du och jag för alltid! <3   bilder kommer i ett bildinlägg senare när jag orkar:P ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0