underbart

har inte haft tid att sitta vid datan på länge har hänt väldigt mycket dom senaste dagarna! :)  I fredags träffade jag min frida som var här och hälsade på från göteborg, hur trevligt som helst. jag pippi och frida gick och tog en fika sen vart lite film och senare o'learys med tjejerna, trevligt :)  gick hem ganska tidigt för skulle upp vid 7. på lördagen vart det olles igen med frida, pippi och micael. vi satt och umgicks och bara hade mys. gick hem sedan hem tidigt igen var hur slut som helst. blivit ganska trött på senaste, sover till tidigast 1 blää fy på oss. men iaf på söndagen skulle frida åka hem så vi gick till station för att hålla henne sällskap, men hon hade sin oturs dag stackarn så det kom ingen buss och jag lovar vi vänta länge med henne!  så efter lite mer än en timme så cykla vi vidare till maxi med frida som fick lov att beställa ny biljett till dagen efter. vi drog sedan hem alla 3 till micael, vi hade lite mer tur så vi hamna mitt i ovädret det var inte kul!! hahah. så hem in till micael dyngsura var bara att slänga av sig dom. sedan kröp vi ner i sängen och kolla scary movie filmer:)  emil kom senare då vart det poker, jag var bäst! ;)  sen kom även toto så vi satt allihopa och hade det jätte kul :) sen vart det sova vid 4 typ, kul att man skulle upp halv 8 sen (Y)  emil mamma var så snäll och skjutsa frida till tåget ppå morgonen både emil och frida han precis med buss/tåg. good. sedan hem och sova sen efter det har det varit mycke poker med emil och mycke OTH med älskling! :) och göran har fyllt 45år och sedan har vi hämtat en ny häst! :)  nu är vi barn/hund vakt så nu ska jag plocka undan efter tacosen vi käkat! PUSS   











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0