Lördagen

Dagen igår var bra:) började med lite sovmorgon ( skulle inte haft det egentligen) men så vart det as-skönt! sen så hade jag bara 2 lektioner eftersom min lärare fortfarande är sjuk. Synd! haha. sen bar det av till micke efter skolan, där jag somna på direkten, han som skulle lära mig manager;) haha.. sen efter sovit en timma vart det dax att hjälpa lotta med maten så vi alla hjälptes åt och laga god mat :) sen vart det let's dance som var väldigt dåligt iår tycker jag,, men men:P sen så tog jag en liten fika med jossan min vän som har fått körkort:D GRATTIS IGEN! sen hem till micke och mysa och kolla film, som jag tyckte va as-bra. nu ska jag hoppa in i duschen sen blire innebandy. sen ska vi åka skridskor ikväll:D fyfaan va kul! bambi på hal is det är jag lätt;) hahaha. PUSS alx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0