söndaag.

vakna nyss efter ha sovit bra för en gångs skull. drömde lite konstigt men det händer ju mig ofta satt.. :P  skulle egentligen följt med mami till stallet och kollat när Kim tävlar våran polle, det är ju trots allt finalen idag. men jag kände att mamma visst inte när vi skulle hem osv lika bra att vara hemma då så man hinner fixa det lilla sista. jag måste städa oxå men jag orkaar verkligen inte! så att ligga i sängen som jag gör nu tycker jag är mycke bättre;)  ligger här och tänker på min älskling! :) hihi han e bäst! när jag vakna imorse hade jag fått sms och det är alltid lika mysigt att ha ett när man vaknar! :)  så nu är min dag räddad;)  hahahha..  nej nu är jag hungrig så kanske äta lite.. jumjum. sen ska jag kolla 2½män:D  haha BÄSTA!



Du är det finaste jag har och du är heeelt underbar. saknar dig massor, längtar gaalet tills vi ses! men den dagen blir den bästa på länge. tänker på dig dag som natt. åååh älskling jag saknar dig! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0