nu gäller det!

japp nu är resväskan stängd! allt är fixat och klart, ska snart åka ner till farmor, sen så är det arlanda nästa! kommer sakna alla här hemma heelt galet. men vi ska ha galet kul när jag kommer hem;) hehe..  saknar min älskling galet mycket! men snart så ses vi hjärtat! och då jäävlar!!!  Du får mig må så bra. :) men nej nu måste jag föna mitt hår sen ta sista ciggen för sen slutar jag! så önska mig lycka till!  Och sen ett stort förskottsgrattis till mina babe's maria och anjana som fyller år medans jag är bort! Love u 2<3  nej nu så drar jag! ha det bra i Sverige! Puss love ♥






Kommentarer
Postat av: ía

Tack hjärtat! Ha det bäst i Thailand, men bli inte fööör brun;) hihi! Love<3

2009-02-09 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0