Hemma! :)

Ja då var man hemma igen. Thailand var helt underbart, sjukt fint och galet varmt! åt god mat och sola i heela 2 veckor! som det ska vara! :) men man hade ju lite hem längtan ibland. vi bodde på 2olika ställen i thailand, båda var bra men koh lanta tyckte jag var liite bättre. Så om ni inte vart i thailand så åk dit! och åk till koh lanta! :)









Men som man brukar säga, borta bra men hemma bäääst! :)
Sakna min bebis jätte mkt! Så nu när man har kommit hem har allt vart heelt galet!
haha jag sov inte på 2 dygn:O haha, så slockna fint igår!
Ikväll kommer micke hit, ska bli mys!
Och imorgon ska jag äta lunch med maria, jag saknar henne mkt!
Ska ge hennes present, hihi!
<3





Jag har världen's finaste pojkvän!



Kommentarer
Postat av: ía

Så jävla fin den va, tack hjärtat! Har saknat dig massa med, men imorrn ses vi på riktigt;D <33

2009-02-26 @ 17:21:14
Postat av: Anonym

jajamen hjärtat imorn äre partaj:D hihi... Jag älskar dig, alltid du min sis! :) <3

2009-02-26 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0