god natt! :)

Nu är allt precis allt packat och klart! har även laddat ner lite ny musik osv. man måste ju ha nått på planet;D  så nu ligger jag och thess i sängen och myser. hon ligger så konstigt att jag knappt får plats hahah. så nu ska jag flytta på henne så då får hon ligga vid min kudde det är mysigt!  imorgon ska jag kolla när Kim ska hoppa min polle och hon ska även hoppa sin egna. goosigt! sen vid 19.15 drar jag från enköping mot arlanda. flyget går vid 23.30. sen har man 11timmar man bara ska sitta usch. men vi åker 1:a klass satt man har ju mer utrymme osv iaf.  saknar min älskling massor. han är bäst!
nej nu ska jag ta och sova och drömma om min bebis! :) Looooove you ♥




jag och min thess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0