19dagar kvar!

Igår var det en jätte seg dag i skolan, sovit jätte dåligt. vi var bara 8st som var där, resten var i sthlm på nån mat-mässa. men har ej den kursen så då vare skola. vi kolla film och jag slockna på direkten. heelt sliten. efter skolan träffa jag anjana, vi åkte hem till henne och busa. sen vid 7 tog vi en lång promenad, gick även förbi sjuklingen annika. stackar'n. sen traska vi till henne's mamma som jobba vid halv 10. hon skjutsa sedan hem oss, så vi fick lite mat i magen. vi flumma som vanligt. sen vart det sängen. sov dåligt som ett as hade snarkat oxå tydligen hahah. sällan jag!  sen idag har jag haft skola på inte så viktiga lektioner, eller aa kanske vad vet jag, jag somna såklart religionen. haha smart som jag e. sen på idrotten gjorde jag illa mig för jag har alltid otur. haha.  sen stötte jag även på stefan, det var trevligt var ett tag sen man prata med han.  sen efter skolan fika jag och anjana. sen till morfar och låna resväska, min är ju trasig så nu ska jag packa. jätte kul! neeeej hatar att packa, kan man inte få ta med garderoberna bara haha. vet ej hur allt ska få plats. men det löser sig nog :) jag har även pratat med älskling idag:D  gud vad jag saknar han! heelt gaalet. prata i 12min och det kosta 40kr för han:O för att jag ringde lixom.. men nu är de "bara" 19dagar tills vi ses :)  det ska bli sjukt kul att få träffa han igen sen! myyys! nej nu måste jag packa, ska lixom vara borta i 16dagar så det här krävs mycke tid hahah. PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0