your'e the fucking best

Nyvaken och extremt glad! för idag är det fredag och det gillar jag!  hade dock en väldigt skum dröm men den tänker jag inte berätta :P hahah. men iaf igår så öppnade jag och bby våra julklappar i förväg vi har även 2småjulklappar kvar till julafton så helt fusk är det inte :P men iaf jag fick en helt ny mobil :D en touch och allting som jag gillar så mycket! :D så jag är asglad att jag äntligen fått en ny med tanke på att min rosa touchwiz gick sönder :( RIP haha :P  thanx baby ♥ jag är mycket nöjd!!! :D  så idag ska jag gå ut lång promenad med harry så ska ta massa mysiga snö bilder! :) hihi. och ikväll ska jag till kamilla så yes idag är det en bra dag!! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0