what comes around goes around

igår vart det en chilldag. först en runda på stan med jossan för att säga hejdå till henne för den jäveln åker till egypten idag :( så det vart lunch m.m :)  sen gick jag hem med micael så vi handla åt maria och bara gick och myste! sen efter maten gick jag för att träffa nats. vi gick en liten runda sen fastna vi inne på rimi där maro jobbade! köpte lite gudis sen gick vi för att möta micael vid statoil. haha och där hände det roligaste grejen en liten kille som typ var 12? han åkte i en bil med några äldre killar och tror ni inte att dom sjävklart stanna och lillkillen fråga efter mitt nummer hahahaha. vi doog av garv :'D  jag skulle sagt; nej men du kan få min kompis nummer för skojs skull men det kom jag på efter jag sagt nej  :( buuhuu ;)   sen iaf gick vi till baka till rimi för mike och jag skulle handla lite gått till fimlen vi skulle se, träffa även på bashir! :)  sen vid 10 i 9 sprang vi hem till PH :D  somnade 3 inatt för micael och jag vi spela spel :P haha, men duktig som jag är så gick jag iaf upp vid kvart i 1 medans micael fortfarande sover och han somna FÖRE mig :P haha sötnos! så nu ska jag väcka hon för vi ska bada och sedan ska jag ner på stan för att möta bella :)  btw ikväll är finalen för mammas pojkar :D me like!!! HEJA JANE!!!!!!! PYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0