It's all about you

dagen har spenderats på stan för det mesta träffat folk osv, mycket trevligt! :D  träffade mollemusen det var länge sen, hon har ju vart i thailand/dubai lyyyx! hihi. sen så vid halv 6 drog jag hem, slagit in paket och självklart har jag kollat dh, mitt liv! ♥ hahah. nu inväntas micael :)  imorgon ska jag plugga massor utav körkort!!! kööra också tror jag! sen mot kvällen promenera med nats, jag måste verkligen röra på mig, börjar bli fet hahah och micael gillar ju inte feta tjejer ;) haha. men iaf jag käkar nyttig hänt att jag slarvar ibland men det är typ bara en gång i veckan inge faaarligt enligt mig ;)  hihi. men iaf nu ska jag fixa lite med pics sen även bjuda på några killar som sjunger grymt ;) osv... KRÄÄM


mer än såhär orka jag inte slå in ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0