Idag är det ingen vanlig dag

vart en mysig ikväll igår hos kamilla käkade god tårta osv muums!  sen vid 10 skulle bella och maria till joar och prata med peter så då hängde jag även på. ville få en promenad men det var sviinkallt så maria hämta bilen :P hehe.  sen på kvällen/natten vart det knäckbak jätte mumsigt fast fick lite ont i magen :P haha åt massooor :D somna iaf vid 2? sköönt och vakna av mig själv imorse!

Idag är det då partey dag för Kamilla och Natta, ska bli sjuuukt kul! :D så alldeles strax ska jag ner i badet för att börja fixa för jag har ändå inge bättre för mig så varför inte börja i god tid?! :) kanske blir det en prommis innan badet :P  men men, ska kiiilis nu. PUSS

Jag, Kamilla och Natta oktoberfesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0