don't care anymore

Igpr vart det fotboll hela dagen trevlans! maria kom även och kolla med mig och efter micaels match gick vi och käka pizza, det var ju inte igår! eller jo det var det hahah. kul humor man har.. höhö ;)  men iaf vart en lugn kväll även. idag vart det work mellan 11-19 sköönt. molle kom även förbi hon var så söt och köpte en ansiktsmask till mig hihi. så glad vart jag så efter jobbet plus en liten runda på stan med henne drog jag hem och badade. great. nyss klar med det. så nu blir det film. är as trött idag så ska sova tidigt!!  idag mötte jag även på en kul gubbe på vägen hem han måste vart full eller nått?!

gubben: Visst ligger vulcanusvägen här i närheten?  (jag var på munkan)
jag: nää det ligger på andra sidan stan!
gubben: joo men jag vet att den ligger här!!!
Jag: jag bor där och det är inte här!
gubben: men då måste det ju finnas nått namn som liknar det?
Jag: nej det vet jag inget om men jag har ju inte så bra koll på gatunamn!
gubben: nej jag märker det för jag vet att vulcanusvägen ligger här!!
jag: haha okej tro vad du vill, leta på i kylan du!

haha jag dog! nej nu ska jag kila filmtime :D


Bästa Nathalie fyllde även år igår, grattis igen!! :D  ♥

Kommentarer
Postat av: Natta

Tack så mycket gumman :D <3

2009-12-21 @ 23:03:27
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: emma

hahhahha vilken jävla ärta

2009-12-23 @ 22:02:05
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0