can I turn back time?

igår vart det jobb för min del, mycket mysigt! handlade även 1 julklapp som jag hitta :) åkte sedan hem för att fixa lite med överföringar osv. kolla ph också det är bara bäst och jag bara vill att catja ska uuuuuut!!! usch vilken jobbig människa hon är :P  men iaf sen åkte jag in till stan lekte lite i snön osv. så himla mysigt med snö :D jag är egentligen en sommar människa men första snön är ju alltid mysig :D 

Idag skulle jag gått upp halv 10 vad tror ni jag gör? jo jag stänger av min väckarklocka som vanligt! blää. så nu får natta vänta på mig för jag vakna kvart i 11 och vi skulle åkt 10över11 bussen :/  men men... vi ska iaf till västerås idag och handla klappar :D hoppas man hittar några fina!  sen måste vi busa i snön också hahahahaah. men iaf nu ska jag fixa mössfrisyren ;) HAHA. CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0