'the greatest thing u ever learn, is to love and be loved in return

skolan idag sög helt var skit tråkigt min lärare får mig verkligen att somna. gubbe som har samma tonläge och bara är tråkig. usch fy. men duktiga jag jobba på ändå! :)  snart ska jag laga lite god lunch till mig, blir nog omelett eller omellsvår som micaels pappa brukar säga hahaha. bäst humor!  sen blir det nog en liten promenad och lite shopping! :)

sen så den här helgen är då den sista som toto är hemma. han är min bästa vän och är mer än guld i mina ögon. jag kommer sakna dig så otroligt!  men tur att jag och micael kommer upp om nån månad!  men det jag vill säga är att jag är glad att jag har dig min vän, love u best! <3


me and my friend tooooot

Kommentarer
Postat av: 2two

Naw! So sweet! Lika glad att ha dig som min vän Alex =)

2009-08-28 @ 15:24:27
URL: http://kassim.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi jag vet, du är liiiite gladare ;D

2009-08-28 @ 15:29:53
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0