Nobody ever made me feel this way

God morgon! nu är äntligen min oturs dag över :)  dagen igår var katastrof, bajs!  morgonen började iofs bra, nova sov innne hos mig och älskling så hon väkte mig lite efter 9 så då gick vi upp och åt frukost sen myste vi framför tvn.  sen vid 11 typ så deckade jag hur trött som helst. så jag sov 2 timmar sen var de bara gå upp och kolla match på enavallen. sen när matchen var klar så cykla vi hemmåt igen, när vi var hemma kände jag att jag hade ont i tån och självklart så håller jag på att tappa min lilltånagel, jävla högklackade skor ibland alltså!  sen så fick jag uringvägsinfektion igår, jätte skönt! lite av oturen. sen iaf fixade nig lite för madde hade lite firande igår för hon fyller ju 20 på måndag:D  sen käka lite smörgåstårta muums.  sen så hade jag hästarna på kvällen och självklart vart det strul med skjuts. men jossan min ängel åkte ifrån kräftskivan och skjutsade hem mig, så snällt. så hon släppte av mig i stallet, men det jag inte tänkte på var att jag hade min bärbara data plus en väska med böcker, det skulle jag gå 2km med när jag var klar. usch och fy. gick in i stallet fick lite pussar utav min stjärna sen var det bara börja traska med rygg och, kissnödig hela tiden, en data, en väska med böcker och skit ont i tån. jag tänkte det kan ju inte bli värre, joo men klart som fan det kunde de, lokalskur kom och det började regna, och det kändes fan bara som att det regna över mig!  fyfan va piss jag vart på allt då! :P hahah. men men när jag sen var hemma myste jag med harry sen kom micael, sami, madde och emelie så då kändes det lite bättre! :)  och nu så ska jag lägga mig vid älskling igen försöka sova men jag har fan sömnproblem somnar sent vaknar tidigt kanooon!  PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0