micael ♥ alexandra

igår så vart det 3rätters middag hemma hos molle. vi träffades på stan vid 1 och vi gick och hämta tårta och köpte blommor osv. sen hem till molle vid 2. vi lagade sushi och thai gryta mums. vi som åt vart, curry, nanne, ellinor, benjamin, älskling sen jag och molle. vi hade det jätte trevligt och det smaka bäst. :)  sen mot kvällen kom även gornic och toto förbi! :)  vakna idag hos molle efter ha sovit jätte bra, så det känns som en bra dag! :) höhö, ska snart duscha och sedan blir det att kolla när micael spelar match med eis.  sen imorn är det ÄNTLIGEN fredag! :D  ska först på dagen till uppsala med mamma vi ska träffa mormor jag ska köpa klänning sen blir det äta osv. sen hem till älskling och börja fixa sig med madde och sedan vidare till annika för att röja! kan ej bli bättre! :D  'just girls.   Sen så måste jag säga ett STORT grattis till Maria Johansson min vän som fick sitt körkort idag, grattis gumman!  nej nu ska jag kiila, PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0