love life'

idag har det vart en skön dag, började dagen med att fika med linnéa för att fixa lite grejer har blivit konsult osv. känns bra faktiskt jag bara älskar make-up och hudvård, jag är själv väldigt nogran med det osv. vem vill ha finnar liksom? inte jag iaf. sen träffade jag micael sen drog vi hem och så. sen vid 4 drog jag ner på stan med toto han skulle kolla synen sen skulle jag vara smakråd jag är ju bäst på det ;) hahah. sen traska jag hem och gjorde mig kritvit i håret. snyggt? nej!  men aja det finns inget att göra nu... bajs.  sen vart det att traska ner på stan för att vi skulle kolla fotboll, men det vart att träffa johanna ist. myycket trevligt. så imorn bestämde vi hos för att vi ska gå på terassen, hon flyttar ju snart så tycker det ska bli kul att gå ut med henne en sista gång! :)  nej nu ska vi kolla film allihopa :) PUSSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0