*

idag har det vart en lugn dag, på dagen började jag och älskling att kolla på apocalypto, men han skulle vidare på träning så då drog jag och träffa familjen vi kolla på morbrors lokal han ska ha tills på lördag då han 40års fest är. sedan efter det gick jag vidare till morfar där min kusin eric var med hans tjej vi fika lite osv. mysigt :)  sen träffa jag älskling och vi åkte hem till mig där vi fortsatte att kolla på filmen, den är ju så sjuukt bra min klassiker!!  sen efter den filmen så kolla vi även baksmällan som jag laddat ner, den var helt galet kul, rekomenderas! sen nu är klockan väldigt mycket, älskling är trött så han halvsover typ bredvid mig medans jag som vanligt är pigg... men jag ska väl ta och försöka sova nu jag med. så pusshej!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0