you are the best part of me

det var länge sen jag skrev nu, har haft hur mkt som helst att göra massa praktik och skola. men iaf, min vän toto har nu kommit hem jätte kul! saknat min vän. så i torsdags träffa jag och micke och emil han en stund, trevlans. var även och fika med han igår och även kajsa var med. vi satt och snacka och hade det mys, sen gick jag och handla present till mamma som fyller år idag, grattis världens bästa!!!! <3  efter det gick jag hem till jamal där toto, nedi och hennes tjej kompis var, vi kolla klipp på youtube på massa sjuka saker, det finns fan människor till allt hahaha.. sen mot kvällen kom jamal hem och även älskling så vi drog och käka pizza på picasso där vi träffa molle och benjamin, jätte kul att träffa molle muuus var så länge sen. vi satt och asgarva haha man kan ju undra varför? haha vi är cp men det gillar jag! sen mot kvällen åkte jag och älskling hem till mig vi kolla film men jag somna ( som vanligt )  så jag får väl kolla klart på slutet idag. så nu ska jag plocka undan på mitt rum för snart kommer släkten, wiiie träffa MM :)  nej nu ska jag kila och sen får vi se vad kvällen bjuder på! skulle vilja träffa leijon saknar henne massor!! <3 Pusshej










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0