finally

yes, äntligen en vecka över igen! nu är det 4dagars ledigt, så sköönt! dagarna som vart har vart kanoon. helgen bestod av att vara med mina vänner, me like! även älskling oxå :*  Imorn är det valborg och vet inte riktigt hur dagen ser ut, men jag och älskling ska in till stan vid 11 jag ska till läkaren och sedan ska vi nog till västerås jag har fått lön plus studiebidrag :D weeey, så då ska det handlas ;D senare blir det nog kloster + solning sedan grillning plus alkohol kanooon! och nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det mysa med min älskling! PUSS

btw; 17dagar till student-kryssningen, 19dagar tills jag blir 19, 29dagar till mösspåtagningen och tillsut 37dagar till STUDENTEN!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0