fredag/lördag

Idag så har jag och pierre vart hundvakt medans mamma va ute och stökar;D Jag lagade lite mat osv. sen kolla vi fotboll och film, var mys fast jag var jätte trött efter gårdagen!! Usch är väldigt sliten från igår, men jag hade det jätte trevligt :)
Igår så var vi hemma hos annika och chilla lite innan vi skulle dra ut, vi satt och drack snacka skit och fixa oss, var ganska skönt att bara ta det lugnt innan utgång :)  Jag ville inte vara allt för full så jag tog det lugnt med drickan, iaf i 2 timmar sen så vart det som vanligt att lilla alexandra dricker alldeles för mkt sprit, ajaj!! Men det gick bra på oktoberfesten ändå ;D Träffa massa glada vänner, alltid najs med liten stad ;)  Men vi 3 så var det nog för min del, vi gick upp på torget för att handla mat, det var jue vääärt, skiit mycke folk och jag vet inte vad.. det tog en evighet och jag ville bara hem och ha nudlar.. HAHA jag tjata som fan för dom där nudlarna men när vi väl var hemma så ville jag bara sova var heelt slut klockan var ju över 4, och jag hade vart uppe sen 7 den dagen :O  Men jag sov bra sen då iaf! Vakna vid 1 och var inte allt för bakis, mest nå knas med mitt huve, sen ont i min fot som en tjockis trampa på!!! :@  ååh alla trampar på den, har fan redan spricka!!  Men men vill man stöka så får man tåla lite! ;D  Men iaf tack girls för en najs kväll igen :) 
Nu ska jag sova för klockan är fan 3 och jag pallar inte mer! Pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: Gabriel

Naaw va gulliga ni är tillsammans;)

2008-09-28 @ 19:10:38
URL: http://gabrielakpinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0