:)

Okej, den här helgen har vart heelt skum... började med att jag hade en körlektion vid 8.45 i fredags som gick åt helvete, HAHA.. behöver vi inte prata om:P Sen var det solarieöarna som gällde.. Sen hade man en heelt seg dag i skolan utan smink och lodar kläder;) KANON!! HAHA.. Efter skolan gick jag och Annika hem till henne och börja fixa oss för kvällen.. Jag vart klar snabbt sen satt jag och vänta på Pierre som skulle äta med mig, men det toog en jävla tid:P höhö, men till sist vid halv 8 typ så var han klar. Hann ta en grogg sen var det att gå och käka, men då var jag inte hungrig längre så han åt pizza själv, han försökte mata mig men det gick inte bra:P höhö.. Sen gick vi till Annika där vi drack och hade det trevligt!! :) Mohammed som gick ivåran klass förut kom oxå:D höhö, sen drog vi när på Joar där det vart liiite för galet, too much för mig! PINSAMT men orka bry sig:P hehehe... drog sedan hem när joar stängde det tog dock lite tid att komma hem(A) hahahaha... Men hem kom jag iaf och jag somna som en guuuud;)

Lördagen börja katastroooooof, ååh herregud! Vill inte ha den morgonen igen:P  men men så äre.... Låg i Annikas soffa heela dagen typ, skit skööönt!!  Annika och anjana beställde pizza och kebab, jag kunde ej äta något sånt, men hade tur att pierre kom med fil till mig, det ända jag kunde äta:O tack sötnos! Sen vid 5 åkte Annika till uppsala för att tattuera sig. :) jag malou och anjana fortsatte att bara dega:P Mot kvällen vart vi hungriga så jag och anjana och malou drog till vita elefanten i luffar kläder hahaha, så kuul... Var gott medans man åt, men inte efter!! USCH, vart så mätt:O sedan drog malou hem, hon skulle till sthlm. :( Jag och anjana drog hem, jag mådde skit!! Påväg hem så ringde gabbe, johannes och gabriel, det skulle komma förbi och säga hej:) Sedan kom även gabbes tjej förbi, trevligt!! NÄr dom sen åkt hälsa toto och jamal på en stund oxå, sköönt att bara ta det lugnt och snacka lite skit med folk! :) Sen mot kvällen kom Pierre, vi kolla på en film jag trodde var bra som inte var de:P HAHA, fan då att jag alltid väljer fel:P haha, ajaa, det gjorde nog inte så mkt:P Jag och anjana kolla på en film sen oxå innan vi skulle sova och den var bra iaf;D hihi  

Söndagen var bara dryg, sov till halv 1, gick upp städa åt mat handla mat. Sen kom mamma hon tvinga mig till stallet skiiit dryyygt men träffa Emma där satt det var kul då :) Efter vi vart där så åkte vi och handla lite mat som vi åkte hem och laga sen, vart skit gott :D Och nu sitter jag här och ska plugga, men orkar ej!! såå trååååk!!! men man måste ju!!

Nu nästa helg äre oktoberfesten, ååh herregud säger jag bara! men det blir nog kul:P höhö.... 
Nej nu ska jag plugga!! hare bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0