Barnvakt!!

Jaha, då sitter man här och ska vara barnvakt åt systrarna då.. Inte föratt dom behöver ha nån egentligen, men men :P
Det är iaf tråkigt när man vet att vännerna är ute och röjjer!! Men iaf, jag ska röjja imorn ;) höhö.. Men kvällen har bestått av datan, datan och datan, guuuud vad härligt!!! NOT!!   Men jag hoppas på att träffa Carro sen när pappa kommer hem, som typ är vid 10! :) Saknat min PippiLotta!! höhö... Men naj, nu har jag inge mer kul att berätta som händer här, inte för att det är nå kul jag skrivit men iaf ;D HAHAHAH....  PUSSHEJ! ♥

                       


Snart kommer jag säkert börja lyssna på din skit, men vem sa att jag skulle förstå den?




♥  P.C  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0