Onsdag...

Dagen idag har vart luugn, fett skönt. ställde klockan på 6 imorse, skulle ut och gå, men det var skit väder så palla ej då, så ställde klockan på 7, men naj så vart det ej då. kom försent till första lektion, men det gick bra ändå. han e störd! Sen efter lektionen bar vi upp på stan med emmas raggar bil, ganska mysig, not! haha, dom fixa lite på bankerna sen vart det lite thai mat. mums! Sen så hade vi lite genomgång på svenskan, sen var dagen slut? okej, skönt! gick och köpte en latte i caféterian och hann träffa Pierre i max 5min innan hans lektion börja så jag och Annika drog upp på stan och kirra hår färg :) När vi gick upp till Annika fick vi kriga med tanke på att det spöregna!!! :O   Så man vart helt dygnsur och vet inte vad, men som tur äre inte långt till henne. sen när vi kom upp färga håret som vart grönt! ohmygod. men som tur så hade jag en annan färg så det vart najs. så nu är jag mörk igen. lalalala..... sen på kvällen så fira jag min lilla söta kusin som fyllde 4, alltså jag svär att hon e den sötaste utav alla!! jag vill oxå ha en liten bebis, en Jaslene :) men får nog lugna mig nu, kanske bra med en papi först! hahaha,   usch nu ligger jag här och försöker plugga men mår skit! har ont i huvet och mår illa :( men hoppas på att sova bort det så jag pallar school imorn! men det blir säkert bra! men nu ska jag dra! Pusshej ♥


en blöt annika och alexandra.

en brunhårig alexandra och en söt elin. :)

sen en sexxiig annika och jag och min lilla kusin <3

Kommentarer
Postat av: 2two

Haha! Grönt?! Hur fan lyckas du korre? Aja vi ses nog snart! PS. Brunt blev fint =)



/ Hälsningar från Umeå

2008-10-01 @ 22:58:15
URL: http://alikassim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0