jagdör!

Idag har det kännts som en helt vanlig dag, men nej det vart det ju inte. idag på svenskan när vi väntar på våran lärare uffe så kommer en tjej i ettan in. hon brukar alltid komma in på våra lektioner:S   men iaf. hon går rakt in i klassrummet till ida och säger; alltså jag måste bara säga att du är så söt, jag är typ kär i dig. sen sa hon även att hon bara ville krama ida och massa sånt. sen gick hon och sa typ; nej nu skäms jag godnatt och hejdå. HAHAH alla i klassen dog. och grejjen är den att hon kom in igen 5min efter och bad om ursäkt och att hon skämdes jätte mkt men att hon tyckte verkligen att ida var söt, sen sa hon även att hon var jätte kär i henne. HAHA.. sötnos!   det här var det roligaste som hänt på lääänge!!! :D




NERVÖS SOM INNI HELVETE!!!
måste spy...

Kommentarer
Postat av: idakarlsson

om alla andra dog av de som hände, kan du ju bara ana vad fan jag gjorde ;O

2008-10-11 @ 18:02:59
URL: http://mskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0