:(

jaa, då sitter man här, inte kommit nånstans med städningen som man skulle eller plugget. ist sitter man här och har haft värsta snacket med mami. har berättat att jag röker, så vi tog en cigg tsm, sen kom chocken. min mormor ligger inne på akademiska i uppsala och haft en hjärnblödning. det här är verkligen inte min dag alltså. först suttit och tänkt på farfar sen kommer den här smällen. jag orkar inte med den här veckan. skit mkt i skolan och allt annat som kan hända händer. håller på att bli galet kär, börjar bli grymt deppig samtidigt, sen får man veta om mormor... vad händer näst lixom?!  fyfaan alltså. funderar på att inte gå till skolan alltså.     just nu skulle jag verkligen behöva lite kärlek här, nån som pratar med mig. och inte bara är nån annan stans och gör det. men jag är ju bonde satt... hmmm.   men nej kanske gå och lägga sig i soffan och bara vara laaat. japp!          Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0