you

jag har vart med om både med och motgångar, det har väl alla. men en sån här motgång har jag aldrig vart med om. Jag har verkligen insett att det finns bara en man i mitt liv, och det är du Michael andreas Johansson. Jag vet att jag mycket väl att jag får skylla mig själv. Jag har gått ett misstag (jag är jävligt bra på de). Jag har ångest nu varje kväll, dag som natt. jag minns våran tid som igår. när vi låg och kolla idol varje fredag, eller när vi kunde ligga hela nätterna och bara prata. eller när vi hade snöbollskrig inne och ute. när vi lekte grannar och helt allmänt gjorde heeelt sjuka saker. jag saknar tiden så mycket. damn vad har jag gjort? du ställde upp på mig mer än någon annan, jag insåg det bara inte. du var mitt ljus. du lös upp hela min dag och natt. du gav mig dom finaste gåvorna någon kunnat ge, damn boy. men just nu kan jag inget annat än att säga, jag hoppas du är lycklig med ditt liv och att du mår bra, för det är det ända jag vill. är du glad är jag det.
för jag älskar dig och kommer alltid att göra.




vad skulle jag göra om du inte fanns'


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du måste nog släppa han för så vit jag vet är han väl ihop med paulina, så de finns nog andra fiskar i vattnet, varför ta rester när man kan få ny mat, du är inte så gammal heller du hittar nog någon skall du se

2008-11-12 @ 15:01:32
Postat av: Veronica

Det blir nog bra ska du se gumman<3

2008-11-12 @ 20:31:36
Postat av: Jossan

Det kommer bli bra gumman, och du vet att du har många vänner som finns här för dig och stöttar dig! Jag vet att vi inte ses lika ofta och så längre, men jag vet att skulle det vara något så finns du där för mig, som du alltid har gjort. Och du ska veta att jag alltig kommer finnas för dig också hjärtat <3

2008-11-13 @ 15:28:40
Postat av: alx ;)

så vitt jag vet så är han inte tsm med henne:) höhö

2008-12-03 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0