torsdag.

usch fy bläää.  är sjukt trött och har ont i magen, mår inge bra alls. festprissen själv åkte hem först igår från den sjukt roliga julfesten på praktiken. jag vill inte åka hem men jag mår inte bra alls, mådde illa igår och hade ont i magen då med. satt idag ska jag va hemma så jag mår bra imorn på praktiken på julborden börjar. snacka om stress då! :O ohmygood. igår hade vi skit mycket att göra, vi höll på från 9.30 till 18.30 lång tid tog det men jävlar vad gott det vart! :)  men som sagt jag kommer tröttna på julmat. haha..  jag smaka inte änns efterrätterna, det var jag som gjort dom så jag lovar, jag hade smakat tillräckligt. hahaha. kanske därför jag mår dåligt för mycke efterrätter och ingen mat:P   men iaf festen var as skön människorna på nykvarn är underbara. sjuk humor och snälla, trivs jätte bra. så igår när vi lagat mat i många timmar så gick jag och sminka mig och fixa mig för festen. drack vin medans och sandra gjorde mig sällskap. sen bar det uppåt dä vi satt oss vid borden och camilla chefen gjorde en liten presentation. haha i den hade hon även skrivit upp lite förhållningsregler:

  • Inga glas i köket
  • inga droger till diskarna
  • var sak på sin plats! vi har inte tid att leta.
  • tvätta händerna efter toalettbesök.
  • ät inte från buffén iaf inte så gästerna ser.
  • ligg inte med gästerna!
  • prata inte skit om dina kollegor, chef eller gäster så dom hör!
  • när du diskar - se till att det ser rent ut iaf
  • tappad mat är kastad mat
  • porslinkras, tappad mat, felöppnad dryck mm... dras från lönen
  • kom hel och ren till jobbet... och helst nykter.


Hon är så sjuuukt sköön garva som fan när hon sa ligg inte med gästerna, då kommer kommentaren av sandra:
du sa inget om personalen så då kan vi ligga' hahahaha. älska humorn!  sen så åt vi mat, jag åt bara sill och sås mums. resten som vi hade på julbordet har jag redan tröttnat på fan:P  sen vid halv 11 vart jag hämtad. men somna ändå inte föränn 3, hahah'   nu idag ska jag iaf blir frisk har jag bestämt. ska ta det lugnt, men måste köra idag med papi. sen så ska jag även till ikea:D wiiiiiie.    så nu ska jag somna om? sen bara chilla! :) Pusshej




Nu är det inte alls långt kvar till jul och nyår' :)  ohyes. idag ska julsaker inhandlas! :)







den besta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0