ohyes

henmma nu från en sjukt galen kväll. vi var skit sega och kom inte ner på stan föränn 12. då drog vi till olle's och drack lite höhö.   sen vid 1 drog vi till joar och fick stå i kö så jäävla länge, väl inne på joar var det så packat aso shit:O  men kul var det! träffa även min vän jens som jag inte sett på år. yeah.    men iaf dansa som en galning och hade det galet. så kul! prata även med min barndomsvän fia, så kul att träffa dig hjärtat!  men sen när det stängde drog vi upp på stan och daniel skjutsa hem oss! Tack daniel! och grattis en gång till till körkortet! :)    Nu ska jag och anjana lägga oss och snacka skit och sova! PÖSS!!







hitta gammal bild på min älskling, så söööööt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0