underbart!

igår var jag hemma och var hundvakt. vakna vid 1 först satt mig lite vid datan anjana tog på film, och vi slockna igen och sov till 4 när mamma ringde och väckte mig. åkte hem och börja plocka på mitt rum var kaos! :O  mami och dom hade gäster eftersom dom skulle ut. vid halv 7 kom den besta. jätte mysigt!  han gick till min bror och spela lite med honom medans ja började med maten. jag gjorde fläskfilé med strips och sås. MUMS.  det vart asgott ( jag är fett grym ;) haha ) sen efter maten kolla vi tv alla 3 och skratta och hade skojj. sen kom mami hem vid 11 redan eftersom hon ska till globen idag. så vi kolla film med henne sen kröp vi i säng. :)  tog på en rulle sen sov vi.  Imorse så skulle jag ställa klockan men jag är ju så smart att jag glömde det igår så vi hade tur att jag vakna ändå vid 9.40. :P  åkte in till stan och nu ska jag snart duscha och sen kolla match! sen så ska jag färga håret idag ÄNTLIGEN!  aso jag har hemsk utväxt. :P hahaha..
aja ska duscha nu, Pöööööööössssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0