trötter

weei alexandra' har vart en duktig tjej idag. :)  först så hjälpte jag till med städning idag (jag är så sjukt snäll;) haha ) sen så har jag och mamma handlat lite julsaker jag är så snäll att jag hängde upp gardinerna vi köpte och strök dom ++ till mig(A) hahah, mobbad. men iaf nu har jag nyss tränat på hojjen, körde 20gånger3  och är död nu, är ju inte 100% frisk men vafan vill man vara extra snygg på nyår så;)   snart ska jag lägga mig i sängen och plugga lite, har prov på måndag och det måste klaras. så plugga lite på de sen kolla 2½män och tänka på den besta! jumjum. han är verkligen helt underbar! fast det har jag ju vetat länge(A) hahaha... :*   
    nej nu ska jag duscha lite sen ta en ansiktsmask och sedan börja med pluggandet.
Puss&kram ♥





love u besta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0