Heeelg = kanoooon braa.

Wiiie denna helgen var grym. i fredags var jag på praktiken, där det gick asbra ;D  sen när jag sluta sprang jag till bussen för trodde jag skulle missa den, men nej jag fick vänta 10 min typ... haha.  sen in på HM och köpte ett par strumpbyxor, sedan köpte jag blommor till min farmor som fyllde 66år:)  sen mami kom och hämta mig, fort som fan drog jag hem, slängde in mig i duschen sedan var det bara på men kläder så kom papi och hämta mig. väl nere hos farmor så sminka jag mig osv. sedan fick vi god mat! :) jumjum..  sen lite likör på det;D   vid 9 drog vi hem då skjutsa papi mig till anjana. väl där var det full fart. höög musiik och bara vi brudar där, så naaajs!!  vi fixa till oss lite mer och sen åkte vodkan fram! ;)  vi satt och spela lite ölspel osv. sen kommer carro och skrämde skiten ur oss, men det var kul. haha...  sen vi hällde i oss mängder och var vilda som vanligt.  sen senare kom grabbsen. då vart det mer kort och bara röjj. sen vid 3 tiden vart vi fett hungriga så vi alla tar taxi ner till torget och käkar, det var så gött!  där träffa vi lite folk oxå, jag träffa min kusin t.ex. wiiie!  sen så typiskt börja det regna:O ohmygod. men jag och frida var så glada att vi hoppa i vattenpölarna HAHA. älska att va barn.  sen vid 5 drog jag och carro hem till henne där vi somna såå gött. 

Vakna på lördagen och mådde inte alls dåligt, fett sköönt. när vi gick upp så hade katta carros mamma bakat brööd. skiit gott var de:D så man hällde i sig några glas av juice och tog lite nybakat brööd och kände sig som en gud.  sen vi 4 tiden så kom mamma och hämta mig. då var det bara hem och slänga in sig i duschen. morfar skulle firas, han fyllde 65 den 7:e november. så vi hade släktfest. det var as kul, skiit god mat och god dricka. jag och min kusin erik satt och drack vid baren och spela kort och bara hade det sjukt trevligt. sen kom morbror och joina oss. vi satt där och höll på till halv 2 typ, då gick jag och erik upp på stan han köpte cigg till mig för lilla jag har inga pengar:(  TACK! sen gick han till sin polare och jag gick tillbaka, tog en shot jäger sen mötte jag upp carro.  vi gick ner till stan kolla oss runt och träffa lite människor. hahah "jag kommer inte kolla dig i ögonen nästa gång vi ses, men han kommer det. den andra svara: jag tänker inte kolla dig i ögonen, jag ska kolla dig i ögat! " HAHAH blyga grabbar! hahahahah....  sen så kom iaf emil och beggan och hämta oss vi åkte till statoil. efter det bar det hem till carro, men vi kom aldrig nån vart mötte på en snubbe som beggan kände som var dyng och sluta aldrig prata! hahah.. fett skööön. men vid 4 tiden kom vi ifrån. hem till carro och in till värmen. skööönt, vi skulle kolla en film "bästa sommaren" beggan kom även över.  jag såg 10min sen sov jag. hahah sliiiten.   

vakna idag sjukt trött. beggan var den ända som såg hela filmen. haha...  kolla ut genom fönstret det var snöööö:D  wiiie. men vart besviken när jag skulle gå till mamma när det bara var slask. bläää.. men iaf nu ligger jag här i sänge helt deckad av trötthet. ska kolla film snart! yeah!     Tack alla som gjorde helgen kanoooon! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0