Tisdag!

Idag har vart en väldigt lugn dag. slutade tidigare på praktiken så jag åkte hem till maria, vi tog en liten promenad och solade lite, mysigt! :)  like always'   sen vid halv 7 så körde jag lite med papi, sen skjutsade han hem mig till mami. käka/drack lite mat sen vart det att plocka undan lite. sen vid 9 var det dagens höjdpunkt, Bodyguard! :D så sjukt bra film. så jag satt mig ner i soffan helt själv, mami var inte hemma, så det vart att mysa med sig själv och harry. :)  sen nu ska jag sova börjar tidigare imorn, 8! bläääää... men sov gott alla! Pusshej♥



Tess låg heelt utslagen i min säng när jag skulle plocka undan det sista för sovdax,
hon ligger här än men hon fick lov att flytta på sig en gång. så nu ska vi goosa och sova tsm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0