sliiiten

har inte skrivit på jätte länge, har haft det ganska mycke att göra. har blivit 3dagars festande, men det har vart hur kul som hellst!  vart fest hemma hos molle på juldagen. mycket trevligt. sen på annandagen vart det födelsedags fest hemma hos micke som skulle fylla 18år den 27:e. var askul hemma hos honom:)  sen vart det även joar.  vakna upp hur bakfull som hellst, men det var bara börja om för jag och molle skulle jobba på birka paradise som värdinnor. hade trevligt med min molle, lite för mycke alkohol för min del bara. så nu är jag lagom sliten och att börja om på nyår börjar göra mig liite orolig om jag ska vara helt ärlig. :P

Imorgon så blire det västerås och inhandla ett par skor, ja älskar ju sånna och jag har ju min samling som måste fyllas på ;D  sen kommer veroniiiica:D weeeey då blire uppesittar kväll och mys inför nyår:)

Nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen med datan och bara ta det lugnt ska städa snart :(   Pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0