Måndag

Imorse gick jag upp kvart i 8, hade körlektion. var trött som fan, heelt sjukt trött. Körlektionen gick inte alls så speciellt bra, var helt okoncentrerad för jag var så trött. håller även på att bli sjuk:(    men jag klara av momentet iaf:) inte långt kvar nu alltså! efter körlektionen gick jag hem til besta, somna som en björn efter jag käkat lite frulle. vakna sedan efter att mormor ringde vi skulle äta lunch och fixa med pengar. hade det jätte mysigt. love you MM <3   sen åkte jag och sola och fika lite. ska bli neger till nyår fan;D  så nu äre bara att ligga i. ska även gå ner 5kilo till!! ett måste!  men iaf nu ligger jag i sötnosens säng och kollar 2½män. BÄSTA!! PÖSS




Baby can you listen to me?
I wrote this to you
 This time I'll be true
You know I can't live without you here
 Is not in my world, not ever again
Will I be the one that's not your friend




Kommentarer
Postat av: Bea

vem är den bästa då :)

Kul att du fått hittat kärleken!

du verkade ju sakna den i något blogg

inlägg längre ner. you go girl!

2008-12-01 @ 21:20:11
Postat av: Bea

vem är den bästa då :)

du verkar vara kär

vad roligt! :D

2008-12-01 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0