fredaag

Idag på praktiken gjorde jag 400 ägg halvor :O  jag kommer drömma mardrömmar om dom. haha.  sen så gjorde jag även lite efter-rätter. mumsigt. men alexandra är duktig flicka och har inte ätit nå skit alls :D   kom hem vid 4 typ, då gick jag upp till jannice som skulle låna en kjol av mig, det vart asbra! :)  sen bar det ner till morfar där mami var. sen förbi anjana och lämna pengar kul att se min lilla tös! :D  sen nu har jag och mami lagat mat för 20st som hon ska ha med sig imorn till nått. jag har nu nyss duschat, as-skönt!  ska nu strax åka in till bby och bara ha en chill kväll! gött. för imorgon ska lilla jag jobba:( blääää hata jul-bord. har ätit julmat snart i 5 veckor är så less. men men, nu hoppar jag över de!  men nej röka sen fortsätta! :)  ha det gött. PUSSHEJ! :)





hahaha   jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0