(:

efter att jag nu skrivit tusen inläggoch inga kommit upp så har jag lite smått damp, men nu funkar det iaf. imorse vakna jag och ville inte alls lämna min säng, var sjukt trött mådde inge bra alls. tog tempen för att kolla, hade lite feber, men vikinga alex drog till praktik ändå :) var bara jag, camilla och malin på praktiken, mys och trevligt! sluta halv 2 sköntskönt! jag drog och hälsa på morfar satt där till 4 och myste tills papi kom och hämta mig. vi körde lite sen åkte vi hem och lira guitarr hero;D  gryym som fan nu ;)  sen bar det hemmåt till mami la mig i sängen på direkten har inte rört mig än, hahah. snart ska jag träna lite, får se om jag klara det med tanke på att jag inte är 100% frisk, men måste ligga i nu! nej nu måste jag ta tag i detta! hahah.. PUSSHEJ ÄLSKAR DIG! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0