Lund, kära Lund!

Är hemma i lund nu igen! så himla skönt. Vi kom hem den 8:e och sen dess har jag typ bara jobbat! Har även vart på personalfest, och fy vad roligt det var! Skåningar vet verkligen hur man festar. Det var båda max restaurangerna som var där. Först var det tre-rätters middag och prisutdelning i olika kategorier sen efter det gick det utför! folk dansade på borden, folk satt på varandras axlar, det var allsång och självklart Gangnam style! så klockrent att vi var ca.30 pers som dansade den samtidigt och självklart så var det cheferna som var i mitten av ringen! Ja, underbara Lund!

Imorn iaf så ska jag och 3 till åka till Helsingborg för att jobba, det ska bli kul! Alltid roligt att prova jobba i andra restauranger! Sen i helgen är jag ledig!!! Blir att gå ut och käka med Alicia och Vera på fredagen sen mysig hemmakväll med Elias på lördag. Tänkte strax sova då jag jobbade öppning idag, jobbigt att först jobba 16-24 i 3 dagar sen 8-17 på det, ganska jobbigt att ställa om sig så nu är jag trött!! ska ändå sätta klockan på iaf 9 imorgon, måste hinna med en PW innan jobb! God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0