finally

är så himla glad just nu! våran nya soffa har äntligen kommit så nu ikväll ska jag endast sitta där och njuta! våran förra var ju så sjukt obekväm så man satt ju nästan hellre på en stol så det är skönt att den nya kommit. Har varit ledig på idag och igår så jag har mest chillat runt! var och tränade igår med alicia och vera på ett nytt ställe, riktigt jobbigt pass var vi på... men känns så skönt efter! sen så efter det så åkte jag hem och käkade lite och väntade på att elias skulle komma hem. Igår var vi med hans kompis och kollade på nått band som spelade, skåningar är tydligen väldigt mycke för sånt så var ju tvungen att följa med! det var riktigt trevligt dock så föll inte musiken in i min smak!

Och idag har jag satt ihop soffan och vart ute och promenerat i det fina vädret. ska strax äta lite hade jag tänkt sen fixa lite med håret osv. Balsammetoden funkar verkligen, är riktigt nöjd och det har endast gått 4 dagar!

nej man kanske skulle göra nån nytta, skulle behöva städa undan lite också! lika bra att sätta igång så jag kan få inta mitt soffläge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0