BM

Idag är det dag 1 på balsammetoden. har tänkt börja med den länge eftersom jag har haft ganska slitet hår länge nu eftersom jag gjort så många förändringar med mitt hår i många år! trodde dock inte att det var så slitet som det egentligen var. så nu blir det inge mera schampo för min del! tänkte jag skulle ta en för och efter bild så man verkligen ser hur bra den här metoden är. jag har ju sett alla andras för/efter bilder och dom har ju varit kanon, men som sagt så reagerar ju alla hår olika så jag hoppas mitt blir lika bra som andras så jag kan få mitt långa hår snart!

Nu tänkte jag ta en PW i det underbara vädret! Puss

såhär slitet är mitt hår just nu... inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0