God morgon!

Alldeles för pigg ligger jag nu i sängen, har gjort det i snart en timma! har jobbat 8-16 två dagar i rad plus att jag gick hem från jobbet båda dagarna, det är 8km om man tar den närmsta vägen och jag vette fan vilken väg jag tar men den känns lång... men iaf. så igår då slockna jag tidigt i soffan så nu ligger man här vaken helt ensam när man är ledig!

Idag så hade jag tänkt tvätta och sen ska jag plugga, ska göra ett maxprov så jag kan bli skickad till maxskolan och sedan bli assistent på jobbet! :) sen ska jag försöka övertala elias att vi ska cykla och handla lite ute vid Nova, där mitt jobb är! tror inte han kommer gå med på det, men jag ska försöka med mina hundögon! nu ska jag göra lite frukost till oss, Pannkakor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0