yes, It's friday!

Idag är det jobb 11-15 som gäller, skönt med ett kort pass! iaf på en fredag! Ska strax gå till bussen tänkte jag! brukar cykla men idag tog elias cykeln då han skulle ha sin tenta nära där vi bor! Idag senare efter jobbet tänkte jag gå på bolaget, sen hem fixa mig och äta lite mat med mannen! sen bär det av till ninni i staffanstorp för förfest sedan drar vi vidare och gör mamlö! kommer bli en kanon fredag! Ha en bra helg alla!! OCH ETT STORT GRATTIS TILL BÄSTAVÄN MADDE SOM TAGIT KÖRKORT, DU ÄR BÄST!!



Kommentarer
Postat av: Madde

Ha så kul ikväll :)
Ringer i veckan! JAG ÄR SÅ JÄVLA BRAAAA!!!!!
<3<3<3

2012-10-19 @ 12:56:31
URL: http://tuhkanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0