Måndag!

Lördagen vart så jävla bra, bästa kvällen någonsin! förfesten var awesome med alkohol och massa snack! sedan vid 12 tiden så tog vi bussen ner till stan för att snabbt ta en öl vid station innan tåget gick! dock så trodde vi att vi hade mer tid än vad vi egentligen hade så ölen var det bara att svepa för att sedan springa till tåget! sen efter att ha svept en sån stor öl så snabbt så gick det sedan bara utför! det vart shots, massa dans och annat och sedan efterfest i mamlö hos chefen! kanon kväll! dagen efter var dock inte lika kul då man skulle jobba 12-20.... var helt död! hade sån tur att oscar också skulle jobba så vi tog tåg och buss tillsammans! var förstörd typ hela dagen men lyckades hålla ut. är dock bakfull fortfarande, men det är värt att vara det efter en sådan bra kväll!

Idag har jag jobbat 8-16 så nu ligger jag i sängen och försöker få upp värmen, är ju galet kallt ute! imorn är det jobb igen som gäller! bara 5 arbetsdagar kvar tills jag ska åka hem till min underbara familj och mina vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0